Gem dit kundekort ved at åbne denne side på din telefon.
Læs mere om kundekort her
Gem dit kundekort ved at åbne denne side på din telefon.
Læs mere om kundekort her
Vi tager telefonen 24-7. Uanset hvilken dag eller hvornår på døgnet du ringer, tager vi altid telefonen i STARK. Dermed kan du nu ordne alt fra varebestilling til tjek af lager- og ordrestatus, når det passer dig.
Pr. 1. januar 2017 kan du bestille varer og tjekke din ordres lager- eller leveringsstatus over telefonen – uanset hvornår du ringer til STARK. Som de første i Danmark introducerer vi den døgnåbne håndværkerservice, Kundetelefon 24-7. For dig, der arbejder i byggebranchen, betyder det, at du nu altid kan få fat i os. Kundetelefon 24-7 er åben 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året.
Ring, som du plejer – nu døgnet rundt
Med Kundetelefon 24-7 ringer du fortsat på samme nummer, som du er vant til, når du skal have fat i STARK. Men fra nu af tager vi telefonen døgnet rundt uanset tidspunktet. Så undgår du at skulle vente på at komme videre i dit arbejde.
Find nummeret til din lokale STARK her.
Fordi byggeriet ikke må gå i stå
Formålet med Kundetelefon 24-7 er at gøre det lettere for dig at planlægge og tilrettelægge din arbejdsdag – du kontakter os, når du har tid.
”Det har været helt afgørende for os at sikre, at den nye Kundetelefon 24-7 er så enkel, effektiv og fleksibel for håndværkerne som muligt. Vi står klar, når de har brug for det, så byggeriet ikke behøver at gå i stå,” siger adm. direktør i STARK Britta K. Stenholt.
På Kundetelefon 24-7 kan du bl.a.:
På den måde slipper du for ventetid, når du arbejder på skæve tidspunkter eller eksempelvis har døgnvagt. Du ringer i stedet bare til Kundetelefon 24-7 og får oplyst den nærmeste forretning med varen på lager.
STARK styrker din effektivitet
I STARK arbejder vi målrettet på at minimere din ventetid og gøre arbejdsdagen så effektiv for dig som muligt, så du kan koncentrere dig om dine opgaver og dine kunder.